Kalkulátorok

Napi kalóriaszügséglet számláló

Add meg a következőket:

Nemed
Magasságod
Súlyod
Korod
év
Aktivitásod


Automatikus újraszámolás


Eredmények

BMR (alapanyagcsere)

I. Testsúlyának megőrzéséhez

Kalória
kcal
Szénhidrát (55%)
kcal = gm
Fehérje (15%)
kcal = gm
Zsír (30%)
kcal = gm

II. Testsúlya csökkentéséhez

hetente*
Kalória
kcal
Szénhidrát (55%)
kcal = gm
Fehérje (15%)
kcal = gm
Zsír (30%)
kcal = gm

III. Testsúlyának növeléséhez

hetente
Kalória
kcal
Szénhidrát (55%)
kcal = gm
Fehérje (15%)
kcal = gm
Zsír (30%)
kcal = gm


Általánosságban heti kb. fél kilogramm fogyáshoz napi 500 kalóriával kevesebbel kell beérnie, heti kb. fél kilogramm hízáshoz pedig ugyancsak napi 500 kalóriával többet kell magához vennie. A kalkulátor "Testsúlya csökkentéséhez" mezőjébe törtszám is beírható, pl. 0.3 = 30 dkg (amennyiben a mellette lévő mező kg-ra van állítva).

Figyelem! Napi 1200 kalóriánál kevesebb energia bevitele, és több mint heti 1 kg fogyás célkitűzése nem javasolt! Egészségét és fizikai kondícióját jobban szolgálja, ha – heti kb. fél kilogramm fogyás eléréséhez – energia bevitelét csak napi 250 kalóriával csökkenti, a fennmaradó 250 kalóriát pedig rendszeres testmozgással váltja ki!

A kalkulátor tájékoztató adatokat szolgáltat, eredményei szélsőértékek által nem korlátozottak, ezért – a figyelmes és ésszerű kitöltés mellett – a konkrét javallat megfogalmazása, az egyénre szabott program kidolgozása és annak felügyelete orvosi, dietetikusi közreműködést igényel!

1 kalória (kcal) = 4186 j (joule)

Testtömegindex(BMI) Kalkulátor

Add meg a következőket:

Nemed férfi
Súlyod
Magasságod
Eredmények
Body Surface Area m2
Lean Body Weight kg = lbs
Ideal Body Weight kg = lbs
BMI értéked
Eredményeid értelmezése
<16.6 Kóros soványság
16.6-18.7 Sovány
18.7-23.8 Normál
23.8-28.8 Túlsúly
28.8-33.8 Elhízás
>33.8 Súlyos elhízás